Організація самоосвітньої роботи вчителів

У кожному з нас криються
потенційні творчі можливості, і ми
повинні працювати щосили, аби
розкрити цей потенціал
Мартін Лютер Кінг

Самоосвіта педагога - це свідома робота над удосконаленням своєї особистості як професіонала, адаптація своїх індивідуально-неповторних особливостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності і безперервне удосконалення якостей своєї особистості.

Завдання самоосвітньої роботи:
1) знати і розуміти сучасні тенденції розвитку освіти взагалі, початкової зокрема;

2) удосконалювати свої знання в галузі класичної і сучасної психології та педагогіки;

3) організовувати свою діяльність на компетентнісних засадах (прогнозування, проектування, оцінювання тощо)

4) конструювати та реалізовувати сучасні програми навчання молодших школярів із використанням різноманітних методів, форм і технологій;

5) відвідувати уроки колег і брати участь в обміні досвідом;

6) проектувати власну програму професійно-особистісного зростання;

7) систематично цікавитися подіями сучасного економічного, політичного і культурного життя;

8) підвищувати рівень своєї ерудиції, правової та загальної культури.


Перспективний план атестації вчителів


Немає коментарів:

Дописати коментар