Напрямки роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів

І. Діагностично-прогностичний напрям:
створення умов для компетентнісно орієнтованої системи неперервної
освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення,
поглиблення, вдосконалення професійної компетентності;
 вивчення потреб педагогів у неперервній освіті та визначення змісту,
форм, методів навчання;
 створення системи інформаційної підтримки вчителів;
 стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання, самоосвіти,
розвитку творчого потенціалу;
 вдосконалення освітнього процесу.

ІІ. Навчально-методичний напрям:
 забезпечення участі педагогів у різноманітних заходах на всіх рівнях;
 моделювання продуктивної технології інноваційного освітнього процесу;
 теоретичне оволодіння різними формами, методами, підходами,
технологіями для вдосконалення освітнього процесу;
 використання навчальних, навчально-методичних, інформаційних
ресурсів у професійній діяльності;
 методичний супровід атестації педагогів.

ІІІ. Організаційно-координаційний напрям:
 підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;
 координація форм і методів самоосвітньої діяльності, націлення на
підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахової підготовки
вчителів;
 розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів;
 планування індивідуально-освітньої траєкторії та її реалізації в
міжатестаційний період.

Немає коментарів:

Дописати коментар