І. Діагностично-прогностичний напрям:
ІІ. Навчально-методичний напрям:
ІІІ. Організаційно-координаційний напрям:
створення умов для компетентнісно орієнтованої системи неперервної
освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення,
поглиблення, вдосконалення професійної компетентності;
вивчення потреб педагогів у неперервній освіті та визначення змісту,
форм, методів навчання;
створення системи інформаційної підтримки вчителів;
стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання, самоосвіти,
розвитку творчого потенціалу;
вдосконалення освітнього процесу.
забезпечення участі педагогів у різноманітних заходах на всіх рівнях;
моделювання продуктивної технології інноваційного освітнього процесу;
теоретичне оволодіння різними формами, методами, підходами,
технологіями для вдосконалення освітнього процесу;
використання навчальних, навчально-методичних, інформаційних
ресурсів у професійній діяльності;
методичний супровід атестації педагогів.
підвищення професійної компетентності педагогічних працівників;
координація форм і методів самоосвітньої діяльності, націлення на
підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахової підготовки
вчителів;
розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів;
планування індивідуально-освітньої траєкторії та її реалізації в
міжатестаційний період.
Немає коментарів:
Дописати коментар